Fas 3 (o)hälsa

Dags för Fas 3 - fasar!

Publicerad 2014-02-25 11:23:02 i Min berättelse,

Jag har idag blivit inskriven i den fruktade fas 3. På grund av helgerna fick jag en liten respit, till mitten av januari. Men sedan ska jag tydligen sitta åtta timmar om dagen på ett vuxendagis, tillsammans med ganska konstiga människor om jag har otur (att döma av vissa av de andra som var på infon idag). Man får bara 20 dagars semester om året.
 
Det finns ingen väg ut! Jo om man får ett jobb, men det har jag gett upp hoppet om - är för gammal och har varit borta från arbetsmarknaden för länge. Hade dessutom ingen riktig yrkesutbildning från början. Läste enstaka kurser och har inga studiemedelsterminer kvar, så plugga är inte en möjlighet.
 
Mer kan Du läsa här >>>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela